torstai 20. joulukuuta 2012

Hyvää maailmanloppua vaan kaikille!

En oo tosiaan jaksanu tai ehtiny postailla mitään muutamaan viikkoon, koska täs on ollu liian paljon stressiä ja tekemistä ton koulun suhteen, vaikka en siitä minkäänlaista credittiä saakaan. Ärsyttää. En ymmärrä miks ne vaatii niin paljon meiltä, joille tää koulu tältä vuodelta ei merkkaa tasan mitään. Meil on ollu täs nyt jo muutaman viikon ajan finals kokeita, jotka on joku 20% sun arvosanasta. Sit ihanaks ylläriks tulin ihan yhtäkkii kipeeks toissayön aikana, ja tänään mun piti mennä kuumeessa kouluun enkun ja hissan finalsseihin.. Ei ollu mitään kauheen herkkua.. :D

Koulussa ei oo paljon muuta kehumista ku kuoro. Joka päivältä ootan aina enemmän ja enemmän et pääsen sille tunnille. Kaikki ne ihmiset mun kuorossa on maailman ihanimpia, ja varsinki nyt ku oon kunnolla tutustunu niihin tyttöihin, ni se on ku toinen perhe. Ja meijän kuoro-ohjaaja on maailman paras, ja nyt se on saanu sellasen idean, että meijän kuoro esittääki jonkun suomenkielisen kappaleen kevät-konsertissa! Joo saa nyt nähä mitä tosta tulee haha. Mut must toi oli sairaan siistii ku ne on niin innoissaan tosta et niillä on vaihtari niiten kuorossa :) Keväällä meil on kans Kalifornian matka kaikkien meijän koulun kuorojen kans, mitä ootan kans tosi paljon.

Muuten täällä nyt on menny vähän niin ja näin. Välil on tietty tosi kivaa, mut tuntuu et toi ikävä ja halu vaan päästä omaan rakkaaseen kotiin kasvais joka päivä. Ehkä se helpottaa sitte joulun jälkee. Tää mun kiinalainen sisko tulee tänne samaan perheeseen asumaan ens vuodekski, ja käy lukionsa loppuun tuolla samassa koulussa, ja menee sitte tänne collegeen. Nyt ku nää on suunnitellu ja hoidellu niin paljon noita sen juttuja, ni pakostihan tässä alkaa tuntemaan ittensä vähän ulkopuoliseks, varsinki kun hostien lapsenlapset kyselee että miksen mä tuu takasin kanssa, ja enkö mä tykkää niistä. Tuntuu et automaattisesti nyt tää mun sisko on paljon läheisempi hostien kanssa ku mä. Voihan se tietty olla kun nyt on ikävä ja joulu ja hormoonit hyrrää, että must vaan tuntuu tolta.. Mut silti nyt on ollu vähä kurja olo. En ees muista millon oisin viimeks hengannu noitten mun ekojen kavereitten kanssa. Viime viikonloppuna kyl kaks meijän kuorotyttöö kysy et haluisinks viettää sleepoverii niitten kans, ja siit tuliki sika hauska ilta.

Ei täs oo oikee fiilikset muuttunu ton viimepostauksen jälkeen, joten tää oli taas vähän tälläst samalaist paasausta. Olkaa ihmiset onnellisia, vaikka siellä Suomessa ilmat onki kylmempiä ja ihmiset anti-sosiaalisia :D Ajattelen jokaikinen päivä jotain, että miten joku asia hoidettaisi Suomessa paljon paremmin, tai kuinka suomalaiset suhtautuis johonkin asiaan paremmin. Tääl tosiaan kasvaa tälläseks Suomea rakastavaks tyypiks, mitä oon kuullu monelta muultaki vaihtarilta :D Nyt kelpais ne myöhässä olevat HS bussit ja VR junat<3 Pusuja sinne ja hyvät joulut jos en kerkee sitä ennen postaamaan!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä joululahjat tekee sut iloiseks
!
Pusuja ja haleja <3
T. Äippä