sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

My love is like a star, you can't always se me but you know that I'm always there


Viimestä viikkoa viedään suomessa.. Hui kauhee. Sitä alkaa vast nyt oikeesti tajuumaan, että se lähtö on ihan just edessä. Tänään hoideltiin maman kans asioita ja niihin kuulu mun onneks parin tunnin shoppailu<3 Hahaa, enpä ois parempaa tapaa keksiny viettää vähän laatuaikaa äipän kans. Koulun säännöissä lukee esimerkiks ettei saa olkapäät näkyä koulussa yhtään, niin piti laajentaa vähän mun t-paita varastoa..


Nää viime päivät on ollu ihania, ku oon jotenki tehny tosi paljon kaikkee. Oon nähny paljon kavereita ja saanu oikeesti asioita aikaseks. Lauantaina kävin tänä kesänä ekaa kertaa rantsussa, ku suunnattiin tyttöjen kans hietsuun hengailee. Uimaan asti ei tosin päästy, mut mitäs pienistä. Kunhan sai ees vähä kastaa jalkoja siinä kylmässä vedessä ni sai kyllä tarpeekseen. Tänään piti jättää ekat jäähyväiset, ja viel Helenalle.. Siitä ei ollu kyllä itku kauheen kaukana, varsinki ku on saanu kattoo noiden tyttöjen parkumista tässä jo jonkin aikaa. Hehe. Voin vaan kuvitella minkälaiset vesiputoukset mun silmistä vyöryy sit lähempänä tota lähtöpäivää, koska tähän mennessä en oo itkeny viel oikeestaan yhtään. Must tuntuu et kaikki ne itkut on patoutunu jonnekki ja jossain vaiheessa ne vaan purkautuu ulos. Sitä odotellessa.. :D


Ihanuutta, multa teille :)

Oon nyt lähetelly mun host maman kans paljon kaikkee meileillä, ja mul on aivan sairaan hyvä fiilis lähtee! Ne on tosi kiinnostuneita musta ja mun tekemisistä, ja vastaa tosi mielellään kaikkiin mun outoihinki kysymyksiin. Sain eilen myös mun tulevalta huonekaverilta viestii, ja seki vaikutti tosi ihanalta. Tänään saatiin ostettuu äitin kans kaikkii tuliaisii, mitä sit viedään niiden ihmeteltäviks.

En oikeen osaa kertoo tähän hätään mitään muuta, mut eiköhän tää postailu taas jatku, kunhan tulee jotain uutta jännää jaettavaks!

Ei kommentteja: