tiistai 18. syyskuuta 2012

I wonder where you are, and if you think of me sometimes, 'cause you're always on my mind

Täällä oleminen on oikeesti sairaan ihanaa. Oon niin onnellinen ja sika ylpee ittestäni, ku oon lähteny tällaseen kokemukseen. Jos näitä lukee joku sellanen, joka on lähössä tai harkitsee lähtemistä, ni mä todellakin suosittelen! Mut se edellyttää oikeesti sitte sitä, et osaat pitää huolen ittestäs ja sun asenne on kohillaan. Tältä vuodelta ei todellakaan kannata odottaa yhtään mitään, koska kaikki riippuu tasan millaseen perheeseen pääsee. Mulla kävi maailman paras tuuri ja mun hostit on ihania ihmisiä. Pääsen kokee tääl kaikkee ihanaa niiten kans! Siitä puheenollen, 17 päivän päästä meitä kutsuuki California ;) Mennään nimittäin neljäks päiväks ja yövytään hotellissa, ja kahtena päivänä suunnitelmiin kuuluu DisneyLand! Oon niin super excited etten taho pysyy pöksyissäni!!!! Nyt pitäis nää muutamat hassut päivät jaksaa opiskella ahkerasti...

Ei mut oikeesti haluun puhuu tost koulusta vähän kans. Mul on siis vaan kolme lukuainetta ja sit kolme valinnaista. Valinnaiset kaikki on 100% mut se nyt ei oo kauheen haastavaa pitää ne A:na. Yllättävää sinänsä, mut mun enkku ja hissaki on A:ita... En oikee ymmärrä miten toi on mahollista, mut hyvähä se vaa tottakai on! Matikka on alkuonglemien takii viel B, mut mul on sellanen fiilis et kyl se sieltä viel nousee! Meil pitää olla numerot vähintään C:tä, joka on siis 7-6 meijän asteikolla.. Aika paljon siis vaaditaan, ja tosiaanki tehään selväks se et tää vaihto ei oo se paikka mihin tuut laiskottelee ja tää ei todellakaan ole lomaa.

Mun viime päivät on nyt menny katellessa Vampyyripäiväkirjojen 3. tuottarii.. Huhhuh, siin on taas sarja jota voisin kattoo uudestaan ja uudestaan, enkä kyllästyis. Nyt se kyl valitettavasti loppu, mut jospa sitä sen sijasta tekis vaikka läksyjä.. Tai lukis tota Bell Jar-kirjaa, mikä meijän pitää siis lukee kuudessa viikossa ja tehä siit viikottain jotain ryhmätyö raportteja. Seems legit...

Ei mul oikeestaan oo muuta ku hyvää sanottavaa täältä nyt, kaikki tuntuu vaan rullaavan tosi hyvin. Ainii ja ens viikon tiistaista lähtien mul oiski sit laulutunteja viikottain! Oon tostaki niin ilonen ja hostitki ei ois voinu olla onnellisempii mun puolesta ku löysin opettajan, ja viel ihan naurettavan halvalla hinnalla.

Ja älkää huoliko ihanat, vaik mul menee tääl nyt sairaan hyvin, on mul silti teitä kaikkii ihan sairas ikävä. Tiettyjä ihmisii tulee oikeesti ajateltua ihan joka päivä, mut yleensä vaan hymyilyttää ja siinä sit muistelen kaikkii ihanii hetkii ja kuvittelen, mitä kaikkee hauskaa tehään sitku oon takas Suomessa. Ja ikävään auttaa se et meil on jo valmiiks vähä suunnitelmii kesään. Vähän reilu 250 päivää! En mä vielä haluu kotiin, mut se on vaan ihana ajatella sitä ens kesän alkuu, varsinki jos iskee kauhee iksu.



Pusuja 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavaa et löyty laulu-ope:) ja muutenki sydäntä lämmittävä blogi <3
T. Äippä