sunnuntai 30. syyskuuta 2012

We don't even have to try it's always a good time

Perjantain hengailtii kavereitten kaa iha täs kotosal ja sit Hannah jäi yökyläilee. Tuntu ihan melkee ku ois ollu kotona juoruilemas tyttöjen kans ♥

Lauantain lähettii aika aikasi yhtee kauppakeskuksee vähä tuhlailee (liikaa)... Jäi sielt kätee sit kummiski tosi söpöi vaatteit ja oon sairaan tyytyväinen näihin kauppoihin täällä! Ainoo vaa et nää kaupat mis mä nyt oon shoppaillu ei tee hyvää mun budjetille..

Illan ohjelmaan kuuluki sit minigolffii muitten STS-vaihtareitten kaa! Suunnitelmat kummiski vähä kariutu ja päädyttii sit golffailee ihan vaan ton meijän pikku porukan kans ja muut vaihtarit huiteli ties missä.. En ees muistanu miten hauskaa toi voi olla!

Ostin mulle uudet kuoret iphoneen, oonko ainoo joka rakastaa noit bumber caseja? Perfection, nyt mun rakas on niiiiiiin söpö ♥

P.S. Lupaaaaan postailla paremmin ja muutaki ku pelkkii tylsii kuulumisii heti ku vaan saan aikaseks! Pistäkää vaa niit toiveita tulemaan, cross my heart toteutan niit _heti_ ku on aikaa!

2 kommenttia:

veukkis kirjoitti...

Kuvaile ostoksii:)!!

Peppi kirjoitti...

mun oli tarkotuski mut tein tän aika vikkelään, mut joo kuvailen mielelläni hehe!