perjantai 26. lokakuuta 2012

Maailman huonoin bloggaaja täällä taas...

Okei tiiän etten oo taas kirjotellu kuulumisia saati toteuttanu toiveita, joita oon ite pyytäny teijän toivoo... Puolustuksekseni voin varmaa mainita, et nää viimeset pari viikkoo on ollu super hektisii ja ajoittain aika rankkojaki. Tuntuu et yhtäkkii läksyy keräänty ihan sikana, vieläki ois tehtävää. Sit viime viikonloppuna oli tosiaan homecoming dance, josta itsestään mulla ei valitettavasti oo ollenkaan kuvia.. Oon stressannu myös ihan järkyttävästi nyt mun yearbook sivun tekemistä, koska deadline on parin viikon päästä eikä mul oo mitään valmiina.. Hoidan suhtkoht tärkeetä sivuu, joten paineet nousee joka päivä :D Torstai ja perjantai oli half-päivii eli päästiin 11 molempin päivin.



Homecoming oli aivan mahtava kokemus. Oli ihanaa päästä tanssii ja antaa vaa musiikin viedä hahaa. Tosin kaipasin mun parhait tytsyi vierelle kokee ton mun kans! Oli ihana kerranki laittautuu oikeen kunnolla. Tanssin muutaman tytön kans ja moikkailin kaikkii tuttui ja mul oli tosi hauskaa. Kuulemma parhaat homecomingit koko meijän koulun olemassa-olon aikana ;) Hyvää musiikkii, tanssimista ja jenkkihenkee!


Nyt on siis halloween viikonloppu, eilen kaiverrettiin kurpitsoja ja keskiviikkona sit vissii trick or treat:ellään. Hostien lapsenlapset ainaki on innokkaana menossa, ni saa nähä jos meijät raahataan mukaan haha. Host maman isä tulee maanantain asuu meille talven yli, ja must on aina kiva tavata uusii sukulaisii! Koht tulee kans kiitospäivä, millon on luvassa lisää koko-suvun-toimintaa. Rakastan olla tääl ku tää oikeesti tuntuu toiselta perheeltä.

Niinku aikasemmin mainitsin, nää pari viikkoo on ollu nyt aika rankkoja. En tiiä mistä se ikävä lähti liikkeelle, mut joo ei oo ollu mitään maailman helpointa nyt muutamaan viikkoon. Tiistai-iltana tosin väsyin tohon negatiiviseen ajatteluun ja päätin ottaa kokonaan uuden asenteen tätä vuotta kohtaan. Ja heti keskiviikkon mul oli niin paljon parempi mieli, ja tuntu et asiat alko loksahtelee paikoilleen. Toivon et pystyn pitää tän asenteen nyt niin pitkään ku mahollista, koska en oo pitkään aikaan ollu oikeesti näin onnellinen. Sain sunnuntaille piristävää ja vähä erilaista tekemistä (vaik se saattaaki sisältää paranormal activity 4 kattomisen yhyy), ja otin kans keskiviikkon itteeni niskasta kiinni ja menin puhuu täys-tuntemattomalle, kelle oon halunnu puhuu jo ties kuinka pitkään! Huomaan ihan sairaan paljon kaikkee uutta ittessäni, ja vaan kolmen kuukauden ajassa. Voin vaan kuvitella kuinka paljon oon kasvanu (henkisesti ja fyysisesti, heh) ku tuun takas Suomeen. Mut tosiaan, en vois olla ilosempi just nyt. Taino oikeestaan voisin, koska must on tuntunu koko päivän siltä et oisin tulossa kipeeks, mikä on asia mitä VÄHITEN haluisin just nyt... Oh well, toivotaan et tää tästä häipyy ennenku ehtii ees alkaa! Pusuja 

P.S. Koska mulla ei oo muuta elämää ku koulu, kaikki arvosanat täl hetkel A:ta! Oon oikeesti ihan viisas.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa sunnuntaita mussuliini!
Ja tosi upeeta koulumenestystä <3
T. Ä

Anonyymi kirjoitti...

ois kiva jos tekisit sellasen videon mis puhuisit englantii :)

Peppi kirjoitti...

hohooo toi tuskin tulee tapahtumaan, oon pahoillani mut se ei tuntuis kovin luontevalt ja alkaisin varmaa sönköttää niin pahasti et ei mitään rajaa :D kiitos ideasta kummiski!