maanantai 15. lokakuuta 2012

So just forget about the world, we're young tonight

Tää viikko tulee olemaan niin hektinen. Mul ei oo ollu varmaan ikinä näin paljon suunnitelmia viikolle. Tänään oli Spirit Week:in eka päivä, ja meil oli värikoodit jokaselle ikäluokalle. Mä tosin en omista yhtäkään sinistä vaatetta, ni vetäsin sitte mun mielestä turkoosihkon tuubitopin päälle, ja sain kuulla koulussa varmaan jokaikiseltä kenenkaa puhuin et se ei oo sininen vaan vihree... Oh well.
Huomisen teema on ''eläin tai metsästäjä'', mut jätin mun leopardisukkikset seiskaluokalta valitettavasti kotiin :( Keskiviikkona on twin day (katotaa jos Hannah suostuis vähä laittautuu munkaa hahaa), ja torstaina crazy-hair-day. Perjantaina pitää pukeutuu johonki koulun paitaan tai olla muutenvaa meijän kouluu kannustavissa vaatteissa, koska sit illalla on homecoming game, johon en valitettavasti kyl osallistu.

Pieni sneakpeek mun homecoming mekosta, lovelovelove it ;)
Mun koulun ulkopuoliseen elämään tällä viikolla kuuluu ihan aiheettoman paljon läksyjä (joista puolet sain tänään tehtyä, JES!) ja torstaina kolme testiä.. Keskiviikkona kuoro-konsertti ja mun iso soolo, ja pissin melkee housuu ku jännittää jo nyt niin paljon.. Torstaina meen kampaajalle leikkaa huonot latvat ja värjää nää kulahtaneet ällötykset, vaik mielummin tottakai lennättäisin maman tänne, tuttu ja turvallinen! Perjantaina meil on STS:n Halloween Partyt, joihin pitää pukeutuu ja siitä sit myöhemin lisää, hehe! Lauantaina sit maaaaailman eniten odotettu HOMECOMING. Mul oli eka vähä hankaluuksii siin, et meenkö vai en, mut nyt onneks kaikki on hoidossa ja liput kädessä! En malta odottaa, ja eipä siinä mitään vaikka seisoisin koko illan seinäruusuna, on se kummiski kokemus jota ei kannata jättää välistä :)

Sain mamalta taas tänää paketin, ja se on aina yhtä ihanaa ku pääsee lukee suomi-lehdet ja saa kunnon namuskaa! Jenkit ei oikeen loista tässä makeisten valmistamisessa mun makuun hahaa.
Jenkeistä puheenollen, must tuntuu et muutun jenkkimäisemmäks joka päivä! Puhun tuntemattomille kaupoissa ja muistan aina vastailla ku sanotaa ''hi how are you'' ja muutenki se tuntuu jo oudommalta puhuu suomea ku englantia, ja uskon, että moni vaihtari pystyy samaistumaan tähän. Oon päässy juttelee nyt Ainolle, joka on kans vaihdossa mun kanssa samassa koulussa, ja pakostikki alkaa naurattaa ku Suomi-sanat takertelee mut enkku sujuis vaik kuin hyvin :D Käykää tsekkaa Ainon blogi jos kiinnostaa! :)

Eipä mulla muuta, enköhän mä kerkee vielä jotain postailla kiireisen viikon lomassa!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olisin mieluusti kipassukkin laittaa sun hiukset mussu<3
Aivan mielettömän hauskaa viikkoo ja erityisesti konserttii !!!
Puspus t. Ä