lauantai 12. tammikuuta 2013

'Cause the boy with the cold hard cash is always Mr. Right

Tän tapasta postausta toivottiin joskus, ni sain tässä idean kaivaa melkeen kaikki jenkki-ostokset isoon kasaan ja asetella ne jotenki kivasti. No eihän tosta paljon mitään nää, mutta tossa noita ostoksia nyt ois. Vaatteita ja kenkii on kertyny aika paljon, hups. Lähetän siis varmaan postissa sitte ainaki heti ku ilmat lämpee ni kaikki paksummat vaatteet kotiin, toivottavasti pääsee turvallisesti perille :(

Tääl on ollu muuten ihan järkyttävät ilmat nyt! Tänä yönä ne sano et ois -6°C, mut en sit tiiä. Siinä lähellä se kummiski liikkuu. Hyi. Luulin et vietän vuoden lämpimässä, eikä tarvii huolehtii et jäädyn kuoliaaks.

Löysin tuolta kaapin pohjalta mun pidennykset, ja sattumalta olin värjänny hiukset taas ihan saman väriseks ku nää jatkot! Ilonen ylläri, vaik en mä näitä klipsejä oikein jaksa kyl aina laitella päähän..

Täl viikolla meillä alko muuten musikaali harkat, ja siis voi että. Tosta tuli mun ihan lemppari juttu ikinä. Kaikki ihmiset on niin mukavia, opettajat/ohjaajat on iha parhaat, Bye Bye Birdie on ihanan hauska ja musiikki parasta. Sain jo uusii kavereita heti ensimmäisten harkkojen jälkeen, ja meil on noita nyt 1-3 kertaa viikossa huhtikuuhun asti, eli luulis et lähennytään sen porukan kanssa ihan kunnolla! Siel on tosi monii tyttöjä mun kuorosta, mikä on aina ihanaa. Torstaina ku pidin ovee yhelle söpölle pienelle freshman pojalle ni se huus mun perää ''I will love you forever! I'll ask you out one day!'' Voi että miten sulonen hahaha :D Kaikki noi ihmiset tuol on siis niin hauskoja ja muutenki kaikki tulee juttuun, ja kaikki tuntuu tykkäävän tosta musikaalin tekemisestä. Uskon et toi tulee olee yks parhaista jutuista koko vuonna. Sit ens vuonna mua odottaa Tilussakin musikaalin kanssa auttelu :) Paljon rakkautta musikaaleille.

Ja paljon rakkautta sinne meren toiselle puolelle kans, nyt meen siivoomaan noi kamat takas paikoilleen... 

Ei kommentteja: