tiistai 1. tammikuuta 2013

Dear 2013, bring it on.


Mul on sairaan hyvä fiilis tästä tulevasta vuodesta. Haluun vaan jättää koko 2012 vuoden taakseni ja alottaa tän vuoden ihan uudella asenteella. Fuck procrastination, tänä vuonna mä saan asioita aikaseks! Tänä vuonna mä ja kaverit ollaan täysikäsiä. Tää on meijän vuos. Ens kesästä tulee näillänäkymin mun elämän paras kesä. En malta oottaa sitä ku pääsee läheisten syleilyyn lentokentällä. Suomen valosat kesäyöt kutsuu mua jo. Tänä vuonna teen läksyt, kuntoilen ja vähennän kaikkee roskan syöntiä. En jää kotiin. Tänä vuonna osaan nauttia hetkistä enemmän. Tänä vuonna tulee nemmän hetkiä, mistä nauttia. Oon positiivinen ja lopetan turhan stressaamisen. En jää elämään menneessä, otan enemmän irti elämästä. Ajattelen myös omaa parasta. Juhlin aamuun asti parhaiden tyttöjen kanssa. Koen maailman hirveimpiä aamuja railakkaiden iltojen jälkeen. Hymyilen ja nauran joka päivä. Kokeilen jotain uutta, koen asioita mitä en ennen oo kokenu. Kun päätän tehdä jotain, teen sen. Tartun hetkeen. Oon itsevarmempi, enkä pelkää ottaa riskejä. Tästä vuodesta tulee mun vuos.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

<3 <3 <3
Puspus t. Ä