keskiviikko 9. toukokuuta 2012

'Cause I remember every sunset, I remember every word you said


Oon tässä koko viikon käskeny itteeni postaamaan, mut on ollu muita juttuja ja eipä mulla nyt mitään sen ihmeempää sanottavaakaan ole. Kesä tekee jo kiitettävästi tuloaan, ja lukion eka alkaa olla done! Enää 8 koulupäivää, sitten viimenen koeviikko. Apua, tää vuos meni ihan järkyttävän nopeesti. Viel pitäis jaksaa panostaa tää vika jakso loppuun... Tuntuu et oon aivan pihalla kaikesta, mut ei se mitään! Näillä mennään!


Huomenna ois sitten vähän koetta Aasian valtioista ja ruotsin sanakoetta.. Ja burnout puskee päälle, oon niin loman tarpeessa!

Voisin laittaa tähän viel kans vaihdosta sen verran, että saatiin ihan söpöt keltaset paidat ja reput (XD), jotka täytyy sitten lähtöpäivänä laittaa päälle.. Siihenki tuntuu olevan niin pitkä aika, vaikka oikeesti kesä menee tosi nopsaan ja kohtahan se on jo edessä!


Eipähän ainakaan eksy sitten joukosta kun kaikilla on näin coolit asusteet! Mua aivan kamalasti hirvistyttää se pakkaaminen sinne.. Mitäköhän ihmettä siitäki tulee, jätän aivan varmasti koko puuhan siihen kun seuraavana päivä ois lähtö. Miks mä puhun tästä jo?

oli pakko ottaa tost pallerosta kuva ku se nukku niin söpösti hehe



Nu ska jag läsa svenska!
Hejdå :)

Ei kommentteja: