keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Welcome to my life

Nyt kävi näin. Oon jo pitkään miettiny, alanko pitää tällasta ns. ''vaihtariblogia''. Tulin sit siihen tulokseen, että näin kaikki kiinnostuneet pysyy kivasti ajantasalla mun menoissa ja fiiliksissä, myös sitten kun oon sielä Pohjois-Amerikan mantereella, enkä välttämättä pysty kauheen usein juttelee muualla.



Vaikka tätä tuskin lukee kukaan, joka ei mua tunne niin ajattelin, että on silti ihan hyvä laittaa tähän vähän basic tietoa musta.. Oon siis aivan kohta (puoltoist kuukautta!!) 17-vuotias, mut tunnetaan nimellä Peppi, vaikka se ei mun oikea nimi olekaan, mun perheeseen kuuluu Äiti, isäpuoli Ari ja ei-niin-pieni Nasu-kisu. Harrastan aktiivisesti musiikkia, käyn laulu- ja pianotunneilla. Opiskelen Tikkurilan lukiossa, musiikkilinjalla. En keksi enempää, eiköhän toi nyt tällai alkuun riitä.

Teen sit ekan sellasen kunnollisen vaihtoa käsittelevän postauksen ihan niin pian ku vaan kerkeen, nyt simmut menee kiinni ja pakko päästä peiton alle.

vähä unimusaa ja ehkä muutenki tän illan fiiliksii

Ei kommentteja: